LOVE44 【翻訳】愛の群像テーマ曲
            総合エンターテインメントショッピングモール



【TopPage】 ☆このブログに掲載している文章ならび画像・動画・記事等の全ての著作権は出処サイトに帰属します。

アーノルドバッシーニ
FaceShop


をポチッとしてね。管理人の励みになります(^^ゞ



スポンサーサイト 

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°

【翻訳文】韓国公式

海外サイト↓のPhoto,Vod,Flash,Gif検索は
CafeDaum byjfan 翻訳→自由掲示板(Freeboard)へ
CafeDaum byjgallery 翻訳→自由掲示板(Freeboard)へ

☆Quilt   ☆真愛勇俊   ☆www.hermesyongjun.com      
☆innolife.net       HOMEに戻る☆

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°
[ --/--/-- --:-- ] スポンサー広告   コメント(-)   Edit

【翻訳】愛の群像テーマ曲  

韓国公式 #46590 (Translation)DWRL theme song/(翻訳)友情社テーマ曲
koyukiloverさま Thanks!(⌒ ⌒)(_ _)


Dear BYJ family,*^^*

As requested by sophie, I translated some of the theme songs of Did we really love. Here it is. Hope you all enjoy.


"私たちが本当に愛しただろうか?" テーマ曲


[ 日のための愛 ]


誰も君を代わりをすることができないという
事実が分かる日から

歳月が私に投げてくれた
痛みまで苗も私の生と思ったのを

ただ一番(回)も易しく自分自身を
あきらめることができなくてたくさん苦しがったの
そんな私をお前は , お前は愛したの

恐ろしくないの? たまには私の欲心に
お前を傷つくようにするかも知れなくて

しかし言いたくて
今私に力になることができるのは
ただお前一人だけでありなさいということを

ただ一度も易しく自分自身を
あきらめることができなくてたくさん苦しがったの
そんな私をお前は, お前は愛したの

恐ろしくないの? たまには私の欲心に
お前を傷つくようにするかも知れなくて

しかし言いたくて
今私に力になることができるのは
ただお前するがだけというガール

いつも私を大変にさせるものの
それ位お前を愛するのを

この世の中すべてのものなどを
失うと言っても一つだけはほしくて
ただお前の愛するか.



[私一つの痛み]

搖れる私を見せたくなくて
君を眺めることができないガール

かりそめにも君を忘れることだけできたら
こんなに手に余るのではなくて

君を向かった私の心
隠せばこそ日
それだけで皆がピョンヘジンダなら

もしかしたらお前より, 私がもっとお前を
愛しているか知れない. そうだったのかも~~~~
私は分かる. 痛みを堪えることができなくて
終りが見える愛を始めることはできないんじゃないの

手に負えない私.

常に愛より痛みに近付いた
お前を消すことだけできたら
戻したい. 君を向かった私の心
何気なかったその時にすべてのガール.

もしかしたらお前より私がもっとお前を
愛しているか知れない . そうだったのかも~~~~
私は分かる . 痛みを堪えることができなくて
終りが見える愛を始めることはできないんじゃないの

手に負えない~~~ 私.


<>

From the day I knew
No one could take your place

Even all the pain life had thrown me,
I took as my life

As I could not easily give up myself even once,
I was painful
Such me, you loved.

Aren’t you afraid? From time to time, out of my greed,
I may hurt you

But I want to say
The one I can rely on now
Is only you.

As I could not easily give up myself even once,
I was painful
Such me, you loved

Aren’t you afraid? From time to time, out of my greed,
I may hurt you

But I want to say
The one I can rely on now
Is only you.

I always let myself in pain, but
Such as much, I love you

Even if I would lose everything in this world
I want to have only one
Only your love


<>

As I don’t want to show you me trembling
I can’t look at you

If I could ever forget you even for a moment
I wouldn’t be painful like this

My heart for you
I have to hide
If that would comforts everyone

May be, more than you do,
I may love you more. Maybe…
I know. Just because I can’t bear the pain,
I can’t start the love of which you can see the end

Painful….. I

Always coming as pain, rather than love
If I could ever erase you
I want to take back my heart for you.
Everything to the moment when it was nothing.

Maybe, more than you do,
I may love you more. Maybe…
I know. Just because I can’t bear the pain
I can’t start the love of which you can see the end

Painful…… I

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°

【翻訳文】韓国公式

海外サイト↓のPhoto,Vod,Flash,Gif検索は
CafeDaum byjfan 翻訳→自由掲示板(Freeboard)へ
CafeDaum byjgallery 翻訳→自由掲示板(Freeboard)へ

☆Quilt   ☆真愛勇俊   ☆www.hermesyongjun.com      
☆innolife.net       HOMEに戻る☆

☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°☆.。.:*・°
[ 2008/01/27 00:40 ] 愛の群像   コメント(-)   Edit


















copyright © 2006 LOVE44 all rights reserved.

FC2Ad

    Benri-navi by myhurt  Template by FC2ブログのテンプレート工房

